Forex Fire Sifret Vs 5 Sifret


4 Digit amp 5 Digit meglere Jeg har et spørsmål om 4 og 5 siffer meglere, det jeg ikke forstår er om en 5-sifret megler beveger 10 pips. er det bare 1 pip for 1 4-sifret megler. Pris på et 5-sifret er 1.47612, og hvis det beveger 10 pips, er det 1.47622, ​​men det samme flyttet på en 4-sifret megler er: 1.4761 og deretter etter at 10 pip-bevegelsen er 1.4762 så er det bare 1 pip jeg lurte på om dette er riktig. og i så fall. hva betyr det. hvilken er bedre. og når folk snakker om stoppfall og fortjeneste med pips kan være veldig forvirrende hvis noen snakker om en 30 pip SL eller en 50 pip profitt og bruker en 4-sifret konto, ville det bety at det faktisk er en 300 SL og en 500 fortjeneste. Jeg håper noen kan hjelpe, fordi jeg finner dette veldig forvirrende. Jeg tror ikke det fordi det siste sifferet bare leser i den tiende brøkdel av hele pipen, og resultatet av bevegelsen i det siste sifferet er alltid veldig lite. og det er fordi verdien av det siste sifferet er en tiendedel av verdien av hver av de andre fire sifrene. Svar Jeg tror at jeg vil foretrekke å gå med 4 siffer, selv om det gir mindre fortjeneste. Hvis du vil tjene mer fortjeneste i mindre pips, så gå med 5-sifret sitatsystem. Vi kan gjøre handel med våre prinsipper i begge sitater, men trenger mer investering på 5-sifret sitat enn 4-sifret sitat Svar Ja 5 siffermegler bedre enn 4 siffermegler. Hvis du får 100 pips med 0,01 mange i 4 siffermegler, får du bare 1 dollar. Men hvis du i 5 siffermegler bruker samme lot og også får samme pips, får du 10 dollar fortjeneste i kontoen din. Men jeg tenker for liten balanse eller kapital, de 4 siffermeglerne er gode fordi du ikke mister mer penger. Les Forumregler Handel Det du ser, ikke du tror det er rett og slett ingen stor logikk bak 4-sifret eller 5-sifret, men ja kanskje forskjellen er liten, og dette er hvor det er rett og slett begge kan være gode, men 5-sifret kan sakte mer hvor du kan se et halvt pip som beveger seg opp eller ned, slik at dette vil holde deg i gang med å se markedsbevegelsen som er enda mye mindre. Beslut en fordel med femcifrede handelsservere er at du har fordelen av å få fortjeneste ved desimalbevegelsen på markedet. det favoriserer handelsmenn som for det meste er scalpers i markedet. For langsiktige handelsmenn, er det bare for ubetydelig for dem. de kan handle og føle seg veldig komfortabel med den firesifrede handelsserveren Hvis du vil ha det siste i markedet, bruker du denne enkle metoden. Jeg tror du bedre velger den 4-sifrede, bare bare gi en liten fordel, i stedet for å bruke de 5 sifrene for den 4-sifrede mt4 er veldig enkelt å beregne dyp og holdbarhet av kapitalen du har i det femsifrede Svaret For meg foretrekker jeg den firesifrede kontoen for handel fordi det er veldig enkelt å regne ut i markedet enn noen annen tupe av siffertypen i forexmarkedet, så vi burde være komfortable med hvilken vi bruker for å gjøre vår handel, men for meg foretrekker jeg 4digits fordi det er det min mentor brukte når han lærte meg i valutamarkedet. Svar for noen uker siden ved et uhell bruker jeg 5 desimalkontoer, og det er litt distraherende fordi bevegelsen er så mye mer flyktig, men jeg antar at det ikke er noen signifikant forskjell mellom 5 og 4 sifre i instaforex fordi jeg tror at spredene belastes likt . 15751604160416071605 15891604 159316041609 15871610158316061575 1605158116051583 1605158116051583 Jeg har ikke mye ide om fordelene med 5 og 4-sifret handel, men ja jeg føler meg talent betyr mye fordi hvis vi har den rette ferdigheten, kan vi få fordel av enhver markedssituasjon og tilstand, bare vi burde være positive her. Svar Jeg vet om meglere som tilbyr både 5 og 4 sifre, men jeg har egentlig ikke sett på de forskjellige fordelene deres, og dette har igjen fått meg mindre kunnskap om emnet, men det som er viktig her for meg, er å gi profitt uavhengig av meglerens tall Svar Mobil versjon Forum Forex MT5 faktisk tror jeg at 4 sifferkonto er bra for en næringsdrivende, og selv mange handelsfolk bruker også 4 sifferkontoer til å handle i dette forex trading markedet, fordi de ikke blir forvirret om spredningen og faktisk pips i dette forex trading markedet og det blir også enkelt for dem å håndtere sine handler. Svar Uansett om det er 4 eller 5-sifret megler, sier prisen det samme som er viktig for oss som handelsmenn skal være oppmerksom på paret vi handler med hensyn til spredningen knyttet til et slikt par, i tillegg bør vi alltid være sikre på at vår innflytelse er ikke mer enn 1: 100. Svar Jeg tror at hvis fem-sifret valutapar gir deg mer fortjenesteoverskudd på kort tid enn det kan også gi deg mer tap på kort tid mens firesifret er mindre risikabelt enn å sammenligne med fem sifre. instaforex gir oss fersifret handel som passer for nye forhandlere. Svar Valget av 4-sifret eller 5-sifret konto avhenger av individuelle forhandlere og så mange foretrekker 4 siffer fordi det er det de allerede er vant til. Jeg benytter begge deler, men jeg foretrekker 4 sifferkonto til 5 siffer på grunn av sin enkelhet i pipsberegning. For å si sannheten som ikke påvirker vår ytelse i handel, er det viktig at markedet er kjent. Svar Jeg tror dette er bedre at hvis vi har mulighet til å velge 5 siffermegler for våre handelsvalutaer. Jeg bruker begge og jeg tror at 5 siffer kan gi meg en bedre ide om prisen, og jeg kan se det klart enn de fire sifrene. Svar Jeg foretrekker 4-sifret handel fordi det er veldig nyttig for meg å beregne min fortjeneste. Jeg har åpnet Instaforex Singapore 4-sifret kontoserver, og jeg jobber pent med meg. 4 siffer kalles Pips og 5 siffer heter Pipets, jeg er veldig i handel for å beregne Pips ikke pipene fordi dette er lengre enn Pips-beregningen. Jeg vet ikke den grunnleggende forskjellen mellom begge disse vilkårene som mt4 og mt5, men jeg handler på mt4 terminal og også jeg brukte dette mt4 forumet for å lage innlegg bonus som tillater meg å handle i henhold til mitt ønske, er også veldig behagelig fra ethvert punkt av se som om trader blåser kontoen, da kan de igjen starte innlegget her og tjene til å handle igjen. Svar både 4 siffer og 5 siffer megler er bra fordi bothcan hjelper handelsmannen til å tjene fortjeneste, trader kan teste begge og da vil kunne velge det beste for ham, jeg tror at 4 siffer er bedre for nybegynnere og scalpers enn 5 siffermegler. Svar Jeg tror aldri det fordi det siste sifferet ikke er hovedfaktum til suksess i valutamarkedet. Jeg tror at hvis vi kan handle perfekt med riktig analyse, så kan vi tjene enorm fortjeneste, men hvis vi ikke følger de gode pengestyringsreglene, er det ingen fordel for å handle i valutamarkedet. Jeg tror at kunnskap om handelsferdigheter og erfaring er viktigere at sifferet i valuta pips. Bli med i InstaForex og gjør livet enklere. Jeg tror at de to vil få penger til handelsmenn hvis de jobber med god megler nad at de handler riktig. I min egen forstående forståelse vil handelsmenn ha større åpenhet når de handler med 5-sifret megler enn den 4-sifret megler, men dette er til ubetydelig i reell tenkning. Svar Mobil versjon Forum Forex MT5

Comments

Popular posts from this blog

Forex Ile Para Kazanmak

13 Dagers Enkelt Moving Average

Forex Forstått Volatilitets Diagram